Memory

Assalamualaikum, aku nak share sedikit kenangan yg nyata memberikan pengalaman yg amat indah antaranya hanya dapat digambarkan dengan gambar2 yg mampu memberikan jawapannya tersendiri,...

Kawan2 Chill opis, namun Haz and Mas telah pon meninggalkan Malaysian Reserve.
Haz all the best company baru, (tepi bertudung), Mas berkaca mata tengah Best of Luck di New York, you go Girl!!! ahaks dont forget me and other friends ok.

Haz, Mas and Abg Panjang....Chill kat Pelita













Danie, aku Haz, Mas, Abg Panjang....and the tukang tangkap Jazmin.















Camping ngan Team Malaysian Reserve at Sungai Tua, Gombak

Sempat merakam foto sebelum bergerak ke dalam Hutan Lipur Sungai Tua.














Khemah yg ada kawan aku tidoq kat dalam,..yg lain dah terjun mandi...














Abg panjang, aku, sapiq, kerol and tukang tangkap Danie...dengan slogan "entah apa2 entah"!!














Sesi lepak sambil bakar barbe q,...pastu p mancing.
















Launching Media The Malaysian Reserve

Pic nie semasa Company aku buat Launching, The Malaysian Reserve All Business Daily Newspaper. Backdrop utk Majlis nie aku yg design.

Sempat Pose maut aku ngan kawan2 opis sekadar kenangan.













Chill masa majlis ngan Best Friends opis aku abg Panjang.













Persembahan Khas Live show from pemuzik dijemput Khas.

0 comments: