KAMI the Konsert!!!















Semalam gua ngan housemate gua pegik konsert KAMI, kat bukit jalil brought to you by Hotlink ( wah terpromote plak ekekeek), Konsert tu start kol 12 tgh, but gua pegik kol 5 lebih camtu lepas solat asar terus gerak.

Perghhh sampai jer sana, konsert dah bermula dah, yerlah gua gerak kol baper pon, punyala ramai anak2 muda yg meminati konsert FREE nie ekekekeek. Yerlah banyak gila band bagus2 dari anak tempatan Malaysia sendiri. Gua smp jer ada satu band ngah perform sorry gua tak ingat band apa, but ok jugaklah dorang main. hari masa tu panas jugaklah, mana taknya bersesak ngan ramai gila budak indie (yg poyo ramai) ahaks.

Gua layan band agrobeans, kalo tak silap dorang main ska/raggae kira cool jugaklah band nie. layan2 kepala santai, pastu band otai perform!!! KOFFIN KANSER, mak ai, tsunami terus budak2 naik hantu, ahaks bangging, buat ribut menari mcm org gila!! (biasala tu dah nama konsert), gua and membe umah gua, blah belakang sket, sebab budak2 dah tak terkawal, sebab lagu yg dihidangkan oleh band KOFFIN KANSER masa tu lagu Faberet aku and crowd kat situ.

Gua chill sambil cuci mata, isap rokok, perut rasa lapar gila masa tu, tak mkn tgh plak tuh, nak pegik beli burger mak ai dia punya QUE panjang nak mamposs, so lepak jerlah beli air jer minum. smp la mlm band yg gua tunggu2 perform antaranya "The Pilgrims", "Pop Shuvit", "One Buck Short", "Bittersweet", ada lagik band after that tapi rakan seperjuangan dah sakit kaki, tak mampu nak berdiri lama lagik, hiks sian plak dia, gua pon penat and lapar, so dalam kol 9.40 gua and housemate lepak kat kete, sambil dengar "Bittersweet" ngah perform. Sempat la dengar lagu faberet "Capitol - E" from "Bittersweet". Pastu dah tak larat!! rasa nak pengsan....gua chow















Nielah crowd yg dtg semalam, mentang2 lah konsert free ek ahaks, yg penting kita support local band, sebab local band kita semua pon bagus even perform live. Keep on Rock in Guys!!! Support your Local Scene!!.

2 comments:

Zharif said...

support our local music ! =)

Anonymous said...

gua rocks~!