Old Office to New Office















Perghh nielah rupanya busy masa mlm terakhir 17hb 1 2009 haritu ngemas barang2 kat opis PJ. smp nak update blog pon agak terganggu sket, kena tunggu bahan and mood yg best baru boleh berkarya ahaks.















nie plak assistant kawan gua si eizwan ahaks, ngah tolong balut Monitor si Zefri, wawa and Kierul dok pose kat situ.















Nie la Team apa ntah yg tukang cabut meja2 work station gua. Baju Merah tu Siva boss keewangan gua....ahaks. Acctually bnyk kenangan jugakla kat opis PJ nie, dekat one 1/2 year kat sana, tup2 nak kena pindah kat jln ipoh plak. ermm rindu kat kat sana, hiks sana sunyi bila turun opis berbeza sgt ngan opis kat jalan ipoh yg sesak memanjang nie, but view ok la coz kat KL and dekat ngan town kan, leh chill...















Opis baru...nie la workstation gua, kat opis baru dijalan Ipoh!!...cool hek2.















Angel and Airways Desktop...















Nie view belah kanan table gua, hiks siap ada bendera Malaysia yg tak tahan tu, gua memang patriotik sungguh la!!...















Nie plak view belah kiri meja gua, tu ada One Buck Shortnya tag masa p rock the world aritu.















Nie view belah kiri environment opis gua. The girls tu Rajita designer cam gua gak, Mizan and zack konon2 poyo jer pose masa gua snap pic nie ahaks.















Nie view belah kanan, bhgn Data2 Bloomberg diedit oleh mr sapiq yg dok kat tengah tu, sebelah dia en Mail Photographer. Apa2 pon this new office cool and awsome. oklah cow dulu nk sambung kerja plak....adioss amigoss.

1 comments:

Zharif said...

tetharp ada pasu bunga quiksilver~!