Selamat Pengantin Baru (Abg Ber & Izani)














Ahad yg lepas, membe gua Abg ber (Zulhilmi) telah pon selamat diijabkabulkan dgn Izanie si cantek manis, yg bekerja disebuah syarikat lama gua Infusion Solution, Tahniah kat ko abg ber, gua tak tau plak bini ko izanie ID tu, ekekek apa2 pon aku ucapkan selamat manjalani kehidupan berumahtangga, Pengantin baru, moga2 berbahagia selalu, sehingga ke akhir hayat Insyaallah.
Minta maaf banyak2 aku tak dpt menghadirkan diri masa Kenduri kahwin ko, sebab gua kerja takde org back up nak gantikan kalo aku ambik cuti. thx for the invitation card.
















So sebagai tanda kemaafan gua tak dpt hadir ke majlis tu, gua uploadkan pic kawen ko ekslusif dari blog gua nie.Thx tu Zaini jay(wan) sebab bagi pic nie utk gua kongsi kemeriahan persandingan nie untuk tatapan gua dan kawan2.




















Bagai Pinang dibelah dua......
Semoga selamat selalu, berbahagia disamping isteri tercinta.