Estranged (New Album), Chill at seremban and The Curve





























Album "Estranged" bertajuk remain unknown telah pon berada dipasaran, dengan tidak memikir panjang gua terus mendapat album kedua dr band ini, ternyata lagu2 mereka tidak mengahampakan, susunan muzik lebih baik, serta matang dr "Estranged", aku suka cover album kedua dorang nie, very artistik and simbolisme. Keep in rockin guys!!















Estranged terdiri dr 4 org anak muda, yg membawa kelainan dr segi muzik mereka.

Hari Sabtu aritu gua myhousemate and my friends dr singapore yg turun kl and stay at my place chill p seremban, bukannya chill apa al kisahnya sidanny nk tukar kete dia dgn van parents dia ahaks. Coz his parents balik ke Padang Indonesia utk berhari raya haji disana. kami bertolak dlm pukul 12 tgh, dr KL,...but jalan so damn jam gila, tension jugaklah naik van si parents danny nie, adeh sakit pinggang gua dibuatnya. But yg bestnya dlm perjalanan, kami tak guna jlan biasa, sebab nak mengelakkan jam, si Danny guna jln shortcart bila dh smp area Nilai.

Memang best cantik pemandangan kampung kat sana. Umah parents danny kat Senawang, so chill la dlm perjalanan, sambil bwk kwn gua from singapore jln2 nengok N9. He so impress ngan umah2 kampung kat sana, hiks....maklumlah kat Singapore mana nk dpt nengok umah kampung org2 melayu.

dlm kol 2 ptg barulah smp diSenawang, lepak2 jap umah parents danny, then terus p mkn area senawang sebelum kami meneruskan perjalanan terus ke IKEA kl. Kitaorang terus menuju ke IKEA nengok barang2 terbaru from IKEA, gua adalah shopping Karpet kat sana ahaks cantek very nice design. tak caya nengok kat bwh nie.















Ha inilah dia Carpet from IKEA tuh ahaks, umah baru kemas cantek sket lah dgn lighting kat belakang tukan. kalo tak adoiii cam kapal pecah pon ada ahaks.




















Ha nie masa chill kat The Curve, ahaks gua suka logo Oakley kat belakang tu, so saja la pose cam biasalahkan. Check it out my green shirt Quiksilver....:P




















Nie masa kat dlm Van Danie, ngah bosan dok sorang2 kat dlm van tuh, adeh saja jer lah ambik self potret ha ha..ha...ensem ke?

chow dulu...

1 comments:

donnowattono said...

red and white... nice combination.. karpet yang menarik :)