Kawan Opis Wedding (Abg Khai)

22/3/2009, merupakan hari bersejarah buat opis mate gua, kierul telah pon diijabkabulkan dgn isterinya Rohaida, Tahniah buat abg Kierul (hieshhhh) muekekeek, gua ngan budak2 opis smp umah kierul dlm pukul 2.40 tak silap lebih kurang, salam ngan ayahnda kierul, huluq sket sampul sambil memeberikan senyuman ikhlas serta berbau ingin mencekik nasi minyak umah kierul wakakakaka.

Ramai juga jemputan, disamping dendangan lagu rock!! kapak yg diutarakan utk memeriahkan majlis, ahaks tak sangka anak pak ustaz kawen ada lagu rock!! caya la abg khai, muekekek, sampai bawah kanopi tempat hidangan, gua tercari2 abg khai, ternyata segak berbaju hijau pokok pisang disamping isteri tercinta menguntum senyum menyambut kedatangan kami. Jelas wajah yg teramat ceria diwajah abg khai, menyambut kami bersama isteri menggengam tangan dibelakang. Usik mengusik apabila sudah seminggu abg khai cuti, menjadi gurauan kami bersama pabila bertemu.

Isteri abg khai, Rohaida tersenyum manis tersipu malu, bila disapa oleh salah seorang dari kami. Gua dan kawan tak buang masa, sambil menjeling hidangan nasi minyak yg terhidang, menusuk hidung seakan memanggil utk dijamah. Ternyata memang sedap masakan Catering Zulja yg khas diimport oleh abg Khai utk majlis kendurinya.Abg botak aka Eizwan tambah 2 kali ahaks, well biasa lakan. Gua dan rakan2 yg lain hanya mengisi perut utk sekali, segan nk tambah katanya muekekke.

Dikesempatan yg ada, gua sempatla bergambar dgn Abg Khai dan isteri,utk kenangan serta bersama - sama kawan opis yg lain. Akhir kata, buat Abg khai dan Isteri moga2 Berbahagia hingga ke Akhir hayat. Amin Tahniah sekali lagi dr gua. 29hb nie jgn lupa masuk opis balik ok, muekekekek. Kat bawah nie, adalah sedikit kenangan hasil dr kamera handphone gua, walaupon tak mahal, tp cukup utk ditatapi bersama. :)







1 comments:

Anonymous said...

Salam..

asyik orang lain jer kawen..ate miker bila pulok..wakakak