Mortal Combat vs redesign Art works















Assalamualaikum, kalau korang tengok wallpaper kat atas nie mesti korang tau nie adalah Mortal Combat. Wallpaper nie aku redesign balik pakai Karekter utama watak jahat dalam Mortal Combat nie. Gua memang minat watak2 dalam Mortal Combat, sebab cool and gempak gila. Bermula dari game sehinggalah ke layar perak. Hope korang enjoy ngan work yg panas lagik baru jer siap tadik hiks.















Nielah Antara karekter Favourite gua, dia nie power api, kira panas la, bak kata org "ko jgn bikin gua panas Bro" ha lebih kurang la tu muekekeke. Nie karekter yg kat atas wallpaper kat atas tu.















Ha mamat nie plak sojuk plak power dia, bak org Nogori kato la, ekekkeke. siap ada pedang lagik tuh, woo Dasyat gilerrrr,...(dialog awie dlm zombie kg pisang), muekekekek. MAsk dia yg gua suka tu, cool. Karekter biru nie pon ada kat atas wallpaper kat ats tu, nie la pic asal dia.




















Inielah dia watak Jahat segala Devil dalam Mortal Combat nie. Smart gila kan? So terhasilah wallpaper kat atas tu Berdasarkan tiga watak yg aku minat dalam Mortal Combat nie.
















Kick power berapi katanya,...nie kalo korang layan game dia layan wooo...!!















Nie antara watak Women yg aku dlm Mortal Combat nie. Ala2 Storm X- Men rambut dia, Teq besaq plak tuh ahaks!!















Nie la Li Mei, Watak paling ayu dalam Mortal Combat, korang jgn main2 ngan dia, nampak jer Ayu sekali dia nyepak celah kang kang terus ICU wkakakaka.















Nie KABAL karekter yg pakai Mask yg cool aku suka gak, lihatlah pedangnya dan topeng yg dikenakan memang kebal la kot ahaks.

oklah cukuplah smp sini, utk isu kali nie hope korang suka dan tak jemu2 mengunjungi blog gua, kasikla komen kat artworks sini, positif or negative dialu alukan. chow!

0 comments: