One year Celebrations AD TMR

Assalamualaikum, lama gak tak update blog, maklumlah agak busy ngan kerja seharian, tapi kali ni aku nak share ngan korang AD terbaru utk company aku, yg sudah pon masuk setahun usia, Tahniah pada semua staff TMR yg bertungkus lumus utk Business Newspaper nie, moga2 sukses selalu, hiks.






AD nie kira last minute jugak gua buat, biasalah boss aku suka last2 minit art work, besok nak publish barula nak suruh aku buat, nasib panel AD jer, so aku pon pakailah mana2 pic, yg seswai dan carik balik Issue pertama The Malaysian Reserve, So aku combine la dgn Kereta A1 yg ada Tulisan Malaysian Reserve, kat belakang kete tu. (Simbolik Moving Foward) macam iklan kete plak, hiks yerla Company yg aku keje nie semakin growing up, Alhamdulillah moga2 aku dpt naik gaji ahaks...(verangan la). Yg paling best Compliment dari Boss aku cam biasalah nak ambik hati aku la tuh,...dia suka and puji AD tu ahaks, biasalah gua buatkan!!!! teriak plak ekekeke...chow!!

0 comments: