i LOVE Music = HUJAN

Oklah Hari nie aku nak KOngsi ngan korang2 semua sebuah Band Muzik yg terhangat di Malaysia skrg, band apa lagik kalo bukan HUJAN, Band nie main Indie Rock, dan berasal dari Negeri Sarawak, bukan apa nak pomote ker atau nak bagi Publisiti kat band nie, tapi sekadar nak kongsi ngan semua org tentang Local Band Favourite gua. Sebab mula2 gua dengar lagu dorang nie terus melekat kat jiwa sanubari ini. ahaks ayat Skema rama plak. Sebab aku pernah nengok depa main LIVE,...memang best "AWSOME" cakap omputih. Ermm leh katakan semua lagu2 dalam album Dorang gua suka, antaranya aku janji, Ahmoi Chantek, Aku Skandal, Kamek Syg Kitak, Bila aku sudah tiada, Kuala Lumpur, Lonely Soldier Boy dan ada lagik kot hiks. so sapa2 yg terbaca Blog gua nie leh la try dengar lagu Dorang nie, bukan saja Remaja2 jer yg suka, malah bapak2 budak dan mak2 budak pon suka ekekekeekek. OK bawah nie antara yg dapat aku share kan utk tatapan para kengkawan gua yg sudi mengunjungi blog gua yg tak seberapa nie. : )



















Inilah dia Band HUJAN....Lonely Soldier Boy muekekeke.













Live at Stage its so "ALIVE" Keep on Rockin Guys!!!














Looks very cool, when the vocals start Singging.















Live at SUNBURST...very nice and powerfull perfomance














Just look at the crowd!! so Fantastic....go HUJAN!!!














From gua to HUJAN good luck to you Guys!! Makes your fans proud with all yours songs and perfomance. Last Shout Rock in until Die!!!

1 comments:

Eriq Kontena said...

Best ke lagu-lagu depa?

Gua jarang sikit dgr radio sejak akhir-akhir ni...