Trip Ke Genting Highlands

Hari sabtu lepas, gua ngan housemate and 2 org kawan baik dari Singapore, turun ke Genting, saja chill kat sana, lepak2 bawak kawan from Singapore, kitaorang just chill jer kat sana, tak main pon benda2 kat situ ahaks, penakut budak2 nie,....just layan pemandangan jerla, sambil mencuci mata dgn meriah disana ahaks, bertolak dari kl dalam kol 10 pagi kuar dari umah, smp stesen putra gombak dalam 10.45, tapi azab sebab bas bertolak kol 11.45, punya tension dah la tandas kat situ rosak,..damn kena plak menunggu sejam kat situ...choii!!. klah layan la sket antara pic yg sempat kawan2 gua snap.

Gua and Danie my housemate menuju puncak ...ekekeeke















Nie masa lepak kat depan hotel Genting tu...brb sejuk beb..















Nie Zaff kawan gua From Johor...( Lepak kat taman apa tah)















Nielah Fred kawan gua From singapore (kiri) and Danie ngah Sengih kat sapa tu.















Gua dok tengah2 cam best jerk, Budak Gumux dua org nie cam Body Guard gua ahaks.















Pose kat kete Cable...masa tiba di Puncak Genting Highlands















Lepak nengok org main benda pusing2 superman tu, mcm nak cabut nyawa jer tengok.



















Ok nie lah antara Pic yg sempat aku share kat blog nie, Thx Fred and Zaff turun KL chill sama2 gua and Danie, Next Month kita lepak tempat lain plak, ok. chow!!

0 comments: