Vacancy, penat ....tapi cemerlang


Asslamualaikum, First of all aku nak update blog yang dah beberapa hari nie tak update, ermmm citer pasal 2 tiga hari nielah kawan designer aku MC, tinggallah aku bertiga buat keje kat opis tu hari ahad punya citer, Hari isnin plak menjawab kawan gua yg baru masuk keje plak berhenti kerja pulak dah!!! aduss Hawusss dah la kwn aku sorang nie MC tiga hari,...ambik tinggal aku berdua jerk buat kerja ngan si kerul,...nasib baiklah gua nie Professional settle page kol 11.30 mlm Berdua jerk ngan si kerul buat page...wow record tuh,....Hari nie 16/4/2008,...kawan aku yg MC tu Rajita nama dia masuk ari nie...legalah sket gua. Aku sms kat si kawan aku yg baru berhenti kerja nie,...gua tanya apa cer? senyp call tak angkat, rupanya dia give up sebab tak boleh nak commit kerja kat company gua, dia continue study buat Degree kat Cosmopoint College.

Ermm...gua oklah, kompom la dia Chow!! tinggalah aku, kerul and Rajita balik. Tengah nak carik replacement balik designer baru, adoii pening pala otak aku nak carik nak korek tang mana lagik la designer yg boleh pakai Indesign dgn baik utk buat layout Newspaper. So skrg ada satu Vacancy kat opis gua nak carik (Graphic Designer), so sapa2 yg baca Blog gua nie Interested leh la hubungi gua kat 017 373 5046. ermm so buat masa nie, nie jelah gua nak share ngan korang, so check it out....choww!!

0 comments: