Chill at Damansara...(Butterfingers Kembali)




















Semalam chill kat sebuah warung di Hartamas yg pernah gua dan kawan2 lepak sebelum nie, tiba2 plak si zack ajak p makan murtabak yg harganya rm8! WTF gua ngan Mizan terkejut bewuk gak la dengar Murtabak rm8!, huh memang tak dapek la gua nak mkn murtabak smp rm8! mahal nak mampos cenggitu.

Sesudah smp gua hanya memesan kew teow goweng and teh tarik sahaja, mizan plak order kew teow lakna ngan tea ais, zack hanya memesan separuh murtabak rm4! ahaks dgn press oren.

Chill la jugak lepak kat restoren tuh, lupa plak apa namanya konsep yg bertemakan lagenda tanah air kita, sapa lagi antaranya arwah Tan Sri P. Ramlee, Sarimah, Saloma, aziz satar, sudin, s.kadarisman, dan byk lagik la.
















Ha inilah rupanya Murtabak rm8 Hengget tuh!, rasanya leh la, sedap sket dari pasar malam punya la rm2 dapat satu, nie rm4 hengget baru dapat separuh! ahaks.




















Nie lah Abe zack kawan opis gua kat TMR, dia tersengeh dgn kepuasan kerana Murtabak rm4 henggetnya itu telah memberikan kekenyangan yg tahap impak maksima terhadap perut beliau.




















Nie plak Miezan Gomok, ahaks designer kat TMR, merangkap kawan sekooter gua, rakan selunch, dan sbgnya. (Mizan tak puas hati kew teow lakna beliau lmbt smp, sehingga hanya ingin membatalkan niat utk terus menikmati kew teow lakna beliau, sekali gus hanya nak makan hangin jer katanya!! dgn nada yg agak berbau marah. Kesian kat miejan dah la lambat dapat makanan yg diorder, pastu tak sedap plak......huh!?!?!?!?!?




















Gua tension jugak, walaupon makanan dpt awal tetapi, kew teow gorengnya tak memuaskan hati.....qawhqlwndlkasndlskndlsanaln!!???!!!??!!?!?!!?!?!?
so kesimpulannya zack minta maaf, warung nie memang la tak seharusnya ko suggest ngan kitaorang utk chill mkn kat sini lagik.

erkk tension ngan makan yg tidak memuaskan apa kata aku share 1 album from Butterfingers yg latest one bertajuk "kembali"!!














Awsome album melayu dorang buat pertama kalinya semua lagu2 Melayu!!. Korang dengarlah sendiri album nie gua puas hati dgn hasil anak seni tempatan kita. Keep on Rockin Butterfingers!!!.....so dapatla ubat hati ku yg lara, gara2 kejadian di atas.

2 comments:

mijanz said...

bukan lakna tapi hailam, suasana ok but the food..so so la

donnowattono said...

pernah mkn ikan masak kari sekeping rm17 engittt... ikan paling mhl pernah mkn takat sekeping jer..kecik jer kepingnyer..hehe