esok Team TMR ke janda baik

Baru smp opis!, adeh penat plak rasa, dlm perjalanan nak ke opis ada plak eksiden kete, ada Polis and ramai plak org berenti sesak sket jln td. huh Ya Allah selamatkan aku dr apa2 bencana amin. sebab esok nk p Janda Baikkkkkkk punyaaaaaaaaaaaaaa.




















(nielah bag camping gua yg telah berjasa berkurun lamanya, tanpa jemu2 dgn tuannya).

Erm gua baru jer smp opis nie, terus update blog nie ekekekek. wow esok dah nak p Janda Baikla!...malangnya pada mulanya ada 6 org yg nak pegik tp 2 menarik diri disaat saat masa kecederaan ahaks, nak buat camne depa ada hal penting yg tak dapat nak elak. so esok hanya kami berempat saja yg pegik!. Terdiri dr gua sendiri (Leader), Mizan, Eizwan dan sapiq.




















Nie plak biasalah peralatan Camping gua, Khemah, Lampu, Sleeping Bag, Pisau, Tali, dan macam2 lagiklah. Ermm dapur gas yg kecik tu pon ada. Kira brg2 camping aku lengkaplah, maklumlah aku nie suka benda2 yg outdoor nie. Dan setiap kali nak camping akulah paling beria kena ingatkan kat budak2 bawak benda2 penting mcm torchlight, sume benda2 basic things la.
ahaks gua rasa kawan gua eizwan mesti bawak bantal busuk dia tuh!! weii nak bawak bantal tido umah la weii ahaks.




















Ha nie plak sandal gua yg selalu bawak masuk hutan, gunung dan sbgnya, gua suggest brand nie "TEVA", memang selesa bab harga memang mahal sket la, coz import punya brand kan. but its cool sandal la, kalau nak branded, trend dan tahan lasak. so check it out dude!!!

0 comments: