Comp Skate Vs Rock The World 2008




















Dah agak lama aku pegik Comp Extreme, terutamanya Skateboarding, so jiwa skate masih lg tersemat dlm jiwa teman nie, so aku supportla event nie. KING OF GAP anjuran vans brand skate yg tidak asing lagik diMalaysia nie.

Gua rasa memang nak skate balik, alah skate for FUN kan, walaupon tak terror janji kita suka, kita ada minat sumer benda leh jadik tol tak?, ada org kata umur cam aku nie udah2 la nak skate, bdn pon dah naik, kang patah plak deck tu!!! WTF!!...aku ambik kata2 tu sbg semangat utk aku skate. Ada aku kesah...kan. :)





















Poster creative sebelah nie plak, Konsert Rock The World yg akan diadakan pada 20 Dec 2008, kat stadium Merdeka. Gua cam biasalah memang support band2 local nie. so mesti pegikla bukan senang nak nengok band2 nie perform. RM25 hengget jerk, chill at the konsertkan.

Banyak band2 yg bagus antaranya ONE BUCK SHORT, Estranged, OAG, Koffin Kanser, The Times, Bunkface, Zip Zeller, The Otherochestra, Laila's Lounge, Revenge, They Will Kill Us All, Komplot dan Upon Arrival.

Sumer band2 yg best siak!!!...wajib la kena pegikkan. kawan gua yg layan rockk!!! make sure contact gua, kita leh bangging sama ok!!!. korang leh chill kat website nie www.rocktheworld.com.my leh view posters kat sini. siap leh dapat t-shirt free first 1000 entries, so apa lagik meh ramai2 kita gegarkan, stadium negara. hiks chow!!

2 comments:

Zharif said...

nasib baik Hujan takde hiks :P

donnowattono said...

indi bands best..laguk sendiri, budget sendiri..seme sendiri.. namapun indi